Apple ürünleri kullanırken problem mi yaşıyorsunuz? iPhone’unuz şarj mı olmuyor? Apple, ürünlerini kullananlar için birden fazla teknik destek imkanı sunuyor. Apple’ın sunduğu teknik destek imkanları şu şekilde sıralayabiliriz:

  • Telefon ile
  • Canlı sohbet desteği ile
  • E posta ile

Eğer ürünlerinizde donanımsal bir problem yaşıyorsanız cihazınızı bir Apple mağazasına getirip, uzman kişilerden destek almalısınız.

Genius Bar, Apple ürünlerinde problem yaşayan kullanıcılara, teknik destek imkanının sunulduğu yerdir. Genius Bar’dan randevu almanın 2 farklı yolu vardır. Bunlar; Apple Store uygulaması ve Apple web sitesi desteği üzerindendir.

Apple Store Üzerinden Genius Bar Randevusu

Apple Store uygulaması üzerinden şu şekilde randevu alınmaktadır;

Apple Support uygulamasına gidin.

Hangi cihazınızda problem yaşıyorsanız listeden o cihazı seçin.

Cihazınızı seçtikten sonra muhtemel olarak yaşayabileceğiniz problemler listesi karşınıza gelecek. Bu listeden yaşadığınız problemin ne olduğunu seçmelisiniz. Problemi seçtikten sonra şununla da karşılaşabilirsiniz; seçmiş olacağınız bazı problemler sizi canlı desteğe ya da telefon görüşmelerine yönlendirebilir.

‘’Onarım için Getir’’ cümlesinin altında bulunan ‘’Şimdi Konumu Bul’’ butonuna tıklamalısınız.

‘’Onarım için Getir’’ cümlesini göremiyorsanız, ‘’Tümünü Gör’’ seçeneğine tıklayarak bulabilirsiniz.

Ardından size en yakın olan Apple mağazaları ile karşılaşacaksınız.

Randevu almak istediğiniz Apple mağazasını seçin ardından tarih ve saatini ayarlayın.

Son olarak seçtiğiniz tarihi ve saati kontrol edip ‘’Reserve’’ butonuna tıklayın.

Web Sitesi Üzerinden Genius Bar Randevusu

Apple’ın sadece tek bir ürününü kullanıyor olabilirsiniz. iPhone’unuz ya da MacBook’unuz kullanılamayacak derecede olabilir.  Bu durumda bir tarayıcı üzerinden Apple Destek web sitesine gidip randevu alabilir ve yaşadığınız problemi kolayca çözüme ulaştırabilirsiniz.

Bilgisayarınızda bulunan tarayıcıyı açın. Apple Destek web sitesini giriş yapın. Ardından arama kutucuğuna ne konuda sıkıntı yaşıyorsanız onu belirtin ve cihazınızın ne olduğunu işaretleyin.

‘’Bugün bir onarım isteği başlat’’ linki üzerine tıklayın.

‘’Onarım için getir’’ butonuna tıklayın.

Ardından sizden Apple kimlik bilginiz ve şifreniz istenecek. Sonrasında da Apple Store’da olduğu gibi bulunduğunuz konumu belirtmeniz gerekecek. Konumunuzu belirttikten sonra size en yakın mağazalarla karşılaşacaksınız. En yakın mağazayı seçtikten sonra saat ve takvimi ayarlamalısınız. Son olarak bu işlemleri gerçekleştirdikten sonra rezervasyonu onaylamanız gerekiyor. Ardından işlemleriniz bitmiş ve rezervasyonunuz yapılmış olacak.